miercuri, 4 iunie 2014

Cotnari

Este un brand foarte cunoscut și un vin și mai bun! :) Ca orice afacere care se respectă are și un magazin online de unde poți cumpăra vinuri după pofta inimii și mărimea portofelului. Vinuri mai noi sau mai vechi, albe sau roșii, demidulci sau demiseci,....
No bine, no! Serviciul clienți este foarte receptiv, în doar câteva minute după ce am făcut comanda pe pagina magazinului virtual am fost contactat telefonic pentru a confirma produsul dorit, forma de plată și modul în care urma să ajungă vinul la mine. Nota 10 are doamna de la mine: amabilă, mi-a dat răspunsuri la toate întrebările și chiar am primit coletul în ziua următoare, așa cum a promis.
No bine, no! Pentru a nu uita că totul este perfectibil, iată ce am constatat eu pe propria mea piele, dacă îmi este permis să spun așa: am dorit să cumpăr un vin alb din anul 1994 demidulce! Exact asta  pare a fi vinul pe care l-am ales, după cum se poate vedea cu ușurință mai jos:




 

Acesta este vinul pe care l-am cumpărat în realitate:


 
 
Doresc să precizez că nu este o mare tragedie, sunt convins că vinul va fi foarte bun, dar nu mă pot abține să nu pun următoarea întrebare: este asta o dovadă de profesionalism sau ...doar o scăpare?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu