joi, 19 iunie 2014

Cumpărăturile

De sâmbătă dimineață pot fi făcute într-un timp record, la magazinele oricărui mare lanț comercial, cu o condiție: să fie făcute imediat după deschidere. În acest fel ai acces la oferta generoasă de produse fără a te duela în cărucioare cu alte sute de cumpărători sau a sta la cozi imense la casă. Părerea mea.
Zis și făcut. La Cora, în Cluj, sâmbătă, 14.06.2014, dimineața, ora 08.35, trecută-fix! :)) După mai multe figuri de stil în spațiul generos dintre rafturi, pe unde este liber pentru adevărate piruete (bat câmpii, evident!) care au ca scop doar prezența unui zâmbet pe fața cititorului, mă opresc la raionul cu lipii și blaturi de pizza. Da, lipii libaneze, pe care le folosesc cu oarecare succes pentru a înlocui piadinele din Italia. Da, știu, nu au nimic în comun, dar gusturile nu se discută, cârcotașii sunt invitați să verifice! Să revenim: iau de pe raft o pungă cu lipii produse de Mirotex. Mă uit la etcheta cu perioada de valabilitate a produsului și nu-mi vine să cred: erau expirate din 09.06. Eram în 14.06. Nu pot să spun că era o mică scăpare....mă uit și la blaturile de pizza, aflate un raft mai sus: același rezultat. regret faptul că nu am avut la dispoziție nici o modalitatede a face fotografii, pentru a putea dovedi cele scrise. Am renunțat la lipii, mi-am luat cele de trebuință și la ieșire am făcut o oprire la serviciul clienți unde i-am spus unei doamne despre lipiile expirate de aproape o săptămână. Am plecat mulțumit că prin micul meu gest am reușit să opresc vânzarea unor produse expirate către clienți mai puțin atenți. Da, știu. aș fi putut suna la protecția consumatorului, dar nu am avut energia și timpul necesar pentru a face acest demers, întro zi de sâmbătă și așa destul de aglomerată pentru mine. Oricum, modul în care sunt confecționate și lipite etichetele de valabilitate pe pungile mai sus menționate lasă de dorit, în sensul că ele pot fi înlocuite fără prea mare bătaie de cap.
În altă ordine de idei, pot spune despre mine, în această situație, că am făcut o faptă bună?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu