joi, 3 februarie 2022

Înghețata

Este una dintre preferatele mele când este vorba despre o gustare dulce. Mă rog, sincer, mie îmi plac toate deserturile/dulciurile, dar să nu intru în amănunte....


Ușor de găsit, prezentă în toate zonele țării (și nu numai), indiferent de anotimp, te poți îndulci/răcori cu o cupă de înghețată. Arome și culori diferite, alegerea îndrăzneață îți aparține.
Ultima dată am combinat următoarele: rom cu stafide, ciocolată belgiană și caramel.


Voi cum stați la acest capitol?






8 comentarii:

  1. Acum inghit in sec! Asa stau la acest capitol! 😊 De-ar fi dupa mine as manca doar dulciuri - includ aici si inghetata, de care nu ma feresc nici iarna.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Văd că ne potrivim perfect la acest desert. E și favoritul meu, mai ales înghețata cu vanilie. E drept că numai după ce trece iarna, dar am răbdare.

      Ștergere
    2. Vanilie și caramel, astea s preferatele mele! :)

      Ștergere
  2. Si mie imi place inghetata, insa mananc rar. Ma tot gandesc sa fac in casa, pentru ca retetele lor nu prea imi plac. Daca ar fi o preferinta cred ca sunt cele la cornet. Preferatele din vechime nu le mai vad, asa ca... Ma refer in special la parfait!
    Multumesc pentru reamintirea ideii, Gigi! O zi frumoasa!
    Pofta buna la inghetata preferata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu mai țin minte când am mâncat ultima dată înghețată de casă...

      Ștergere