marți, 23 iulie 2013

Duminică

                    Seara m-am uitat , după multă vreme , la ştirile orei 19 de la ProTv . Dezamăgire maximă , sunt absolut convins că nu aveam nevoie de astfel de informări . Adevărul este că am renunţat de ceva timp să mai vizionez , seară de seară , ştirile la tv . Am ajuns la concluzia că nu am pierdut absolut nimic , ba chiar am făcut ceva mai util pentru mine în loc să casc gura la toate trăznăile mediatizate (la greu) la ceas de seară . (No , am comis-o : am repetat deja de patru un cuvânt !) Nu pot să nu remarc faptul că sunt prezentate , în mod excesiv , două mari categorii de aşa zise ştiri : crime/violuri/accidente şi pentru că este vremea vacanţelor , cocalari care sunt dispuşi să plătească oricât (nu contează banii !) pentru a ...... se băga în seamă .
                     De departe cea mai neobişnuită (după mintea mea) întâmplare prezentată a fost cea în care un tip (trecut bine de 40 de ani) şi-a prins concubina , care era gravidă , în pat cu tatăl său . Cum dracu să te mai osteneşti să inventezi bancuri când , pentru a câta oară , viaţa este cel mai tare banc pentru o seamă dintre noi ? Tatăl avea 71 de ani şi nu mi-a fost prea clar ce făceau amândoi , dezbrăcaţi , în pat : jucau scrable , croşetau ...... . Înşelatul s-a încordat şi .... :) .... a cam făcut ce a făcut Ciomu ! Este aproape incredibil că nu au fost prezentate fotografii cu rezultatele disecţiei , dar asta nu e tot : ,,tinerii" s-au împăcat şi bătrânul a ajuns la spital . Habar n-am dacă o să scape cu viaţă sau nu , dar aşa un caz .....
                      Ar mai fi ceva de adăugat ? Nu vreau să localizez pe hartă locul unde au avut loc evenimentele , pentru a nu ofensa pe nimeni ..... cred că nu este greu de ghicit care este regiunea unde se întâmplă cele mai năstruşnice lucruri în ţara noastră .
                      Rămân la concluzia că ştirile prezentate la tv nu merită atenţia mea şi cam atât . Prefer să citesc ziare , este adevărat on line , unde am posibilitatea să aleg eu ce vreau să ştiu , nu să fiu obligat să urmăresc asemenea chestiuni .
                      Voi cum vă poziţionaţi faţă de programele de informare în timp real din media românească ?
                  
P.S. Am observat încâ un cuvânt repetat de patru ori , aşa că vă rog să mă scuzaţi : aşa păţesc după ce mă uit la ... ştiri ! (cinci !)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu