marți, 16 iulie 2013

Lipsa

                     De inspiraţie poate compromite hotărârea mea de a scrie în fiecare zi câte ceva despre ceea ce văd , aud , citesc şi aşa mai departe . Încă nu ştiu dacă este un proiect prea ambiţios să am o postare în fiecare zi , dar îmi face mare plăcere să scriu aici cât de mult . O fac în primul rând pentru mine şi asta mă ajută să fiu mai echilibrat şi să nu mai reacţionez aşa de zgomotos la neplăcerile cotidiene : gândul că o să abordez pe blog subiectul îmi aduce mulţumire . Satisfacţia apare atunci când văd că mi-a mai citit câte cineva obsevaţiile , adesea acide şi aş fi tare bucuros dacă aş mai primi , din când în când , câte un feed-back de la cei ce citesc micile mele articole .
                      În această perioadă citesc ,,Furtuna Războiului"  , scrisă de Andrew Roberts , carte care se doreşte a fi ,, o nouă istorie a celui de-al doilea război mondial" .
                     
 
                         Ştiaţi că al doilea război mondial a durat 2174 de zile şi că în el şi-au pierdut viaţa 50 de milioane de oameni ? Abordarea lui A. Roberts  încearcă să ne transmită că nu neapărat aliaţii au câştigat , ci mai degrabă Hitler a pierdut războiul din cauza unor decizii strategice greşite şi a nerenunţării la ideologia nazistă .
                         Recomand cu căldură această carte tuturor celor care sunt fascinaţi de istorie (militară sau nu) , celor care doresc să afle dacă lucrurile au stat , în trecut , aşa cum am fost învăţaţi la şcoală sau mai există şi alte păreri .
 
                        Sursa foto . 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu