miercuri, 31 iulie 2013

Zece

                     Mii de afişări de pagină în şase luni (10064 mai precis în momentul în care scriu aceste rânduri) . O fi de bine ?
                     Acum şase luni , pe 29 ianuarie am scris primele rânduri pe acest blog . A început să îmi placă şi mi-am făcut obiceiul (plăcut şi pentru voi , sper !) de a scrie zilnic ceva . O fac în primul rând pentru mine , din dorinţa de a împărtăşi cu cei care doresc să ,,mă citească" gândurile şi/sau trăirile mele . Observaţiile vin de la sine , sunt atent în permanenţă la ceea ce se întâmplă în jurul meu şi constat fără mari eforturi ceea ce nu este în regulă . De asemenea , îmi face mare plăcere să scriu despre experienţele pozitive , chiar dacă acestea sunt mai rare .
                     Vă mulţumesc tuturor celor care a-ţi avut răbdare şi bunăvoinţă să îmi faceţi câte o vizită ! Sunt absolut convins că stilul meu mai are mult până să devină acceptabil pentru cititori , dar mă străduiesc , după pricerere , să leg rânduri care să aibă noimă , să fie plăcute , uşor amuzante şi de ce nu , să vă facă să doriţi să vedeţi şi mâine ce am mai scris . Profit de ocazie pentru a vă mărturisi că un feedback de la voi ar fi binevenit , aşadar , dragii mei , comentaţi vă rog !
                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu