vineri, 23 august 2013

Două

                                Chestiuni pentru azi :

                                1. Scriam aici despre aventurile cu instalatori avute recent . Întro după-amiază mă trezesc la uşă cu echipa veselă (la propriu , erau bine .... băuţi ) care dorea să verifice cum mai stă treaba cu presiunea la apă rece în baie . Deşi se uitau cam cruciş şi erau tot un zâmbet (cam bovin , aşa) , i-am invitat în baie să verifice...verificarea . Eu am demontat apometrul şi am curăţat depunerile din sita de protecţie a acestuia , debitul s-a îmbunătăţit dar este în continuare departe de ceea ce era înainte de lucrările din beci .
                                - O , dar este foarte bine ! Oricum mai tare de atât nu poate să curgă ! zice unul dintre ei .
                                - Da , da ! Sunt de aceeaşi părere , răspund eu . Oricum nu este un moment potrivit pentru reparaţii .
                                - Mai venim peste două săptămâni , eventual mai curăţaţi încă o dată apometrul ! zic ei şi se îndreaptă spre uşă .
                                :)
                                Şi când te gândeşti că au mai fost şi plătiţi pentru asta ..... oare băutura a fost din partea casei ?

                                2. Miercuri seară am mers cu autobuzul până în zona centrală . Din aceeaşi staţie cu mine a urcat un domn , din categoria celor care le plăteşte primăria abonamente pe toate liniile , care s-a aşezat repede pe un scaun şi a început .... să-şi taie unghiile de la mâini ! Incredibil! Operaţiunea a durat două staţii, după care omul a coborât fericit că şi-a rezolvat problema . Nu a uitat să privească victorios unghiile împrăştiate pe două scaune . Orice comentariu este de prisos , o întrebare totuşi am : oare am eu aşteptări prea mari de la oameni sau lucrurile sunt departe , dar departe rău , de cum ar trebui să fie ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu