luni, 23 decembrie 2013

Fobiile

                    Noastre, cele de toate zilele, (ca să spun așa!), pot fi deosebit de amuzante uneori, dacă le privești din punctul de vedere potrivit! Adică din cel plin de umor! Să mă explic: am un vecin trecut bine de a doua tinerețe care în fiecare an, în luna decembrie ascultă colinde cu Hrușcă, de bună dimineață până se plictisește, cu volumul dat la maxim. Pe la șase trecute fix, dimineața, începe și, în funcție de cum mi-e norocul, audiția se termină întro oră sau mai multe.... . Faza este că omul (Hrușcă vreau să zic!) poate zice bine ce zice, dar în fiecare zi, fie că dormi sau ai treabă, parcă e prea mult!  Cert este faptul că eu unul, să nu mai aud de el! Parcă începe să-mi fie dor de celălalt celebru colindător, care face șpagatul între două vârfuri de brad împodobite, care își strigă mama. Cum care! Fuego, domnule! :))
                     Cu un pic de îngăduință lingvistică, pot spune despre mine că am o fobie în ceea ce îl privește pe cel mai sus pomenit! Și, azi am fost la cumpărături la Cora și am primit la casă un CD fain colorat, cu colinzi! Pentru  o secundă am înlemnit! Oare o fi cu Hrușcă? Cu greu mi-am făcut curaj și am citit ce scrie pe el! Pfiuu! Ce ușurare! Cel mai celebru colindător român lipsește din lista colindătorilor frumos tipărită pe ambalajul darului de la Cora! Deja mă simt mai bine și, amuzat, m-am gândit să vă spun și vouă despre preferințele mele în materie de colinde! Voi pe cine ,,apreciați'' cel mai tare dintre colindători?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu