joi, 24 aprilie 2014

Nașterea

                    Unui copil este un eveniment important, un miracol care face să apară o nouă ființă umană. Pentru fiecare dintre noi a avut loc acest eveniment și, deși cu toții ne-am născut la un moment dat, fiecare am făcut-o într-un mod unic, aproape irepetabil! Fiecare viață are ceva-ul său, cred eu.
                    În a treia zi de Paște, o doamnă pe nume Maria a avut semne clare că se apropia termenul la care urma să nască. În acele vremuri românii nu aveau zile libere de sărbătorile religioase, și oricum nu conta prea mult pentru povestea mea de azi: era deja marți! Maria a mers la spitalul din localitate unde a fost consultată și internată în vederea nașterii unui copil. Tatăl, Nicu, era copleșit de emoții, ceea ce este și normal în asemenea situații. Durerile facerii au durat mult, zorii zilei următoare s-au ivit și doamna din povestea mea era încă departe de a naște. Cu mare chin, pe la ora prânzului, copilul a venit pe lume: un băiețel de 50 de centimetri lungime și 3.5 Kg. Gălăgios nevoie mare....
                    Maria și Nicu din povestirea de mai sus sunt părinții mei, iar băiețelul sunt eu: Gigi Țepuș! M-am născut miercuri, 24 aprilie 1968, la orele prânzului și am adus mare bucurie părinților mei! Și mie, bineînțeles! :))
                    Azi este ziua mea de naștere și vă mulțumesc tuturor celor ce mi-ați transmis un gând bun! Asemenea și celor ce urmează să o facă (după cum știți, niciodată nu este prea târziu pentru o faptă bună!)! La mulți ani și vouă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu