joi, 17 aprilie 2014

Domeniul

                       IT are o viteză uimitoare de dezvoltare. Minţi dezgheţate găsesc zilnic soluţii noi pentru a acoperi nevoile de comunicare ale tuturor celor care sunt interesaţi de mediatizarea propriilor afaceri, de exemplu. Dacă adaug faptul că inventatorii despre care doresc să vă spun azi sunt români, sper să vă determin o tresărire de mândrie, dincolo de mizeria din viaţa politică a ţării unde trăim.
                        ,,Serviciul advertising mobile to outdoor este complet nou pentru piața românească și, în anumite aspecte, este o noutate chiar și la nivel global. Este prima soluție din lume care permite crearea unui poster și streaming-ul său direct din smartphone sau tabletă pe un ecran outdoor digital. Creat de un start-up românesc inovator, serviciul „The Pole” oferă o soluție foarte practică, simplă și convenabilă în special pentru business-urile mici și mijlocii, ca alternativă pentru promovarea, mult mai costisitoare, prin display-uri outdoor."





                          ,,Procedura este extrem de simplă și implică un dispozitiv cu iOS și… atât. Pentru a crea propriul afiș, sunt câțiva pași de urmat: descarci aplicația The Pole Society din App Store, îți creeazi posterul cu ajutorul funcțiilor grafice sau uploadezi unul deja existent, într-un format compatibil iOS (format 3/2), și selectezi ecranele digitale pe care dorești să fie afișată imaginea. Foarte drăguț este că posterele pot fi și personalizate la diferite niveluri, de luminozitate, focus, prin desenare sau prin diverse efecte aplicate.''
                          ,,The Pole Society este prima aplicaţie cu ajutorul căreia îţi poţi face reclamă pe cele mai mari panouri outdoor din Bucureşti direct de pe telefonul mobil. A câştigat până acum două premii, la Mobile Marketing Awards şi la ZF Mobilio, iar acum încearcă să-l câştige şi pe al treilea.The Pole a fost înscris în competiţia The Summit din Kilimanjaro şi a fost ales unul dintre cele mai bune startup-uri din competiţie (din 2000 de înscrişi, startup-ul românesc a intrat în top 200). Ca să treacă mai departe, trebuie să ajungă în top 50, iar în acest stadiul topul se face pe bază de vot public.''
                        În cazul în care şi voi sunteţi câtuşi de puţin mândri pentru reuşita unor români de-ai noştri, puteţi să le daţi o mână de ajutor astfel: accesaţi această pagină  şi daţi-le un vot, de care au mare nevoie în acest moment.Eu am făcut-o deja şi parcă mă simt mai bine. Un gest mic pentru nişte oameni deosebiţi!
                          Încă nu v-am convins? Ia uitaţi-vă la clipul de mai jos:



                        Informaţiile le-am luat de aici şi de aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu