miercuri, 16 aprilie 2014

Quiz

                    Poate fi considerat un joc al minții, un mod plăcut de a-ți petrece o seară în compania altor persoane interesate fie de subiectul jocului (tema propusă), fie de provocarea de a-și verifica suma cunoștințelor de cultură generală. Dacă lângă toate acestea mai adaugi o bere sau de ce nu, o tărie, în funcție de gusturi, obții o modalitate faină de petrecere a timpului liber.

 
 
                   La Perne (gazdă) și Cluj Guided Tours (organizator) ne-au provocat aseară (15.04.2014) la a doua ediție a unui astfel de Quiz cu tema: Cluj Napoca - Orașul Comoară. Am avut plăcerea să particip și eu acest eveniment și am făcut parte din echipa URSUS! :) Da, da! Acel Ursus! Buună bere! :)
 
 
                       Este aproape de la sine înțeles care este motivul pentru care ne-am clasat pe locul patru (la egalitate de puncte cu echipa FĂRĂ NUME!): toți ceilalți erau ...mai mulți:
 
 
 
 
                         Cred că am omis să vă precizez numărul echipelor participante: cinci! :)) Da, da! Lupta a fost foarte strânsă, să știți! Ca să nu o mai lungesc, a fost o seară amuzantă, berea a fost exact la temperatura necesară consumului, am mai aflat câte ceva despre orașul în care trăiesc .... .
 
                          Sursă foto 2 și 3.
 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu