joi, 17 martie 2022

Marți

La ora 14.40 m a sunat un tip, m a întrebat dacă sunt Gigi Țepuș, dacă am aplicat la jobul..... și dacă sunt interesat și pot să ne întâlnim în cursul după amiezii pentru un mic interviu. Deoarece compania care a publicat jobul este una cu acoperire națională, interlocutorul era în drum spre Sărmășag, județul Sălaj (la 115 km, puțin peste două ore cu mașina) și urma să se întoarcă în Cluj pentru a rămâne peste noapte, am convenit să mă sune când ajunge la hotel și mi am arătat disponibilitatea pentru întâlnire. 
Ras, tuns, frezat, îmbrăcat, încălțat, așteptând telefonul....


Este joi, ora 10.43. Oare  o fi pățit ceva omul meu?




8 comentarii:

  1. Si nu l-ai sunat? Sau nu ai vrut?
    Poate nu ti-era destinat job-ulsi vei gasi ceva mai bun...

    Numai bine, Gigi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur că nu l am sunat, mi a spus clar că mă sună când ajunge la hotel.... în seara zilei de marți.
      Sigur nu era pentru mine, așa că.... next, please! :)

      Ștergere
  2. Nu poti pierde ce n-ai avut, dar ceva de genul e deranjant.
    Si sper ca-i bine, sanatos omul, ca de-o fi fost mai atent la telefon decat la drum...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pfft! O grămadă de oameni neseriosi pe lumea asta. Better luck next time.

    RăspundețiȘtergere