miercuri, 9 martie 2022

Port

 














Mai multe povești fără cuvinte puteți găsi aici.

























21 de comentarii:

  1. Loved this seeing it progress so clever

    Have an artistictastic week 👍

    RăspundețiȘtergere
  2. asta e jocul meu de colorat de pe telefon transpus in realiate. Impresionant cand vezi cum panza prinde culoare!
    Happy WW si spor la cat mai multe astfel de picturi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pictura pe numere este un mod excelent de a te relaxa, zic eu.

      Ștergere
  3. Wow! Cât de interesant! Mulțumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Un mod impresionant și instructiv de a percepe cum prinde viață o pictură. Jos pălăria!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi place aceasta evolutie a culorii!
    Parca povestesti un basm...
    Nu am experimentat asa ceva. Deosebita tehnica.
    Multumesc mult, Gigi!
    Happy WW si spor la tot!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe repede-înainte pare că are un incendiu la bord.:)
    Ca să ajungi Valea Dorului se merge cu telecabina din Sinaia până la Cota 2000, iar de acolo se coboară cu telescaunul (iarna) sau pe jos, în timpul verii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Posibil ca plantonul să fi adormit, iar focul o să l cam....perpelească! :)
      Am fost adeseori la/prin Sinaia, dar nu am urcat pe munte, de acolo, încă....

      Ștergere
  7. Arata bine si aceasta pictura!
    Dupa ce am intrebat daca se gasesc si in Ro am bantuit pe cateva site-uri si... Trebuie sa dau cu banul daca vreau, totusi, un astfel de "joc". :))
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îți recomand să încerci, o să te prindă, cu siguranță!

      Ștergere
  8. Oh so beautiful. Love the step by step.

    Thank you for joining the Wordless Wednesday Blog Hop.

    Have a fabulous Wordless Wednesday. ♥

    RăspundețiȘtergere
  9. It is a very nice artwork finally. Thanks for sharing these step by step pictures. I will also show to my son.
    Have a great day!

    RăspundețiȘtergere
  10. I enjoyed the steps leading to the finished painting. Beautiful!

    Happy Thursday!

    RăspundețiȘtergere