miercuri, 26 februarie 2014

Drumul

                    European E 70, care leagă Craiova de București, este în lucru de mai mulți ani. Adică se fac lucrări de modernizare a lui, cel puțin din vara lui 2011, când am fost eu pe segmentul Caracal- Alexandria. Cam așa sunau gândurile mele duminică, în timp ce rulam cu foc prin județul Olt. Cînd am ajuns în județul Teleorman, ce să vezi? Minune mare, drumul era de nerecunoscut: modernizat la mare artă, cu strat de asfalt proaspăt, bine marcat, cu parapeți metalici și chiar și cu parcări spațioase, cam cum sunt cele de pe autostradă. No bine, no! De bucurie, dăi talpă frate! Sau mai bine nu, dar după război mulți viteji se arată! :)
                    Ca să nu mai lungesc povestea, în localitatea Buzescu (da, exact acolo au țiganii palatele alea de te ia cu ....scârbă când treci pe acolo!), domnul polițist Jan N. se plimba cu o mașină a poliției rutiere, nemarcată cu însemne oficiale. Mai mult, avea și un radar cu care tot măsura pe cei care erau (prea) încântați de calitatea drumului pentru care a pus o vorbă bună un vicepremier care a fost președinte de consiliu județean până nu demult. Și uite așa, spre uimirea mea, detectorul de radar suna de boala îl lua, eu nu vedeam pe nimeni oprit pe marginea drumului, iar Jan al meu tot flutura din paleta reflectorizantă, cu mâna scoasă pe geam afară până la epoleți, din loganul alb care se îndrepta spre mine, pe sensul celălalt de mers. Când aproape mi-a dat cu paleta în parbriz am înțeles și eu despre ce este vorba și în semn de protest nu i-am răspuns la buna ziua! :)
                    Agentul Jan N. mi-a comunicat că mă deplasam cu fix 74 km/h prin mica țiganiadă și în consecință o să primesc un cadou de la el! Eu nu și nu, el m-a invitat la mașină și mi-a pus un film la video-ul portabil din dotare și am constatat cu ochișorii mei cum frânam cu mare artă și viteza scădea amețitor, ba chiar m-am admirat ce frumos știu să ....rânjesc fasolea atunci când mă întâlnesc cu agenții sub acoperire. Morala: 4 puncte amendă (340 lei, 170 în 48 h), 3 puncte de penalizare pe permis, Jan boxează cum vrea el!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu