luni, 17 februarie 2014

File

                         

                             Din povestea ţării lui Kim Jong Un, cel de-al treilea dictator din aceeaşi familie, care conduce cu mare ....încrâncenare un popor pe calea comunismului, au fost scrise de Adelin Petrişor în cartea Ţara cu un singur gras. Am avut onoarea să-l cunosc personal pe Adelin cu prilejul lansării acestei cărţi la Cluj şi am primit chiar şi un autograf.



                              Am trăit primii 21 de ani ai vieţii mele în epoca de aur a comunismului românesc şi, din păcate pentru mine, toate cele surprinse în Coreea de Nord de ochiul format al jurnalistului au reuşit să-mi trezească amintiri pe care nu credeam că le mai am. Da, da! Am stat la cozi interminabile, am participat la parade militare şi spectacole omagiale, am stat în frig şi întuneric, ..... . O carte care efectiv aşterne pe pagini de hârtie reportajul făcut cu prilejul vizitei în Coreea de Nord. Vă recomand să citiţi această carte şi să vorbiți despre ea, la rândul vostru, celor din jur. Cred cu tărie că în special cei mai tineri ar trebui să se informeze despre cum trăiesc oamenii în regimurile totalitare, nu de alta, dar să nu cumva să se lase vreodată amăgiţi şi să ducă destinele noastre, ale tuturor, spre acea direcţie.
                               Exact acelasi subiect, dar în imagini, găsiţi aici:

                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu