vineri, 14 martie 2014

Concertul

                     Din Cluj, al celor de la Roots Revival România, a fost un eveniment cultural la care aș fi dorit să particip, dar, după cum știți și voi, uneori socoteala de acasă nu se prea potrivește cu cea din târg! În ultima perioadă am avut parte de zile extrem de încărcate, cu fel de fel de chestiuni de tot felul, toate legate de starea de sănătate a mamei mele. Dar subiectul de azi este altul: am primit din partea organizatorilor evenimentului din Cluj mai sus amintit o invitație și un CD cu muzică. Din cauză că nu am putut ajunge la concert, am ratat și CD-ul. Spre surprinderea mea, plăcută, am fost contactat de cineva din echipa care s-a ocupat de turneu și, după ce i-am dat adresa de domiciliu, mi-a trimis CD-ul promis!

 
 
                        Mulțumesc pentru premiu și țin să precizez că mi-a făcut mare plăcere să scriu câteva rânduri despre un eveniment care se petrece în Cluj, cu speranța că în acest mod pun și eu umărul la mediatizarea lui și la atragerea oamenilor spre cultură, de care, sunt trist să o spun, avem din ce în ce mai multă nevoie!
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu