marți, 19 martie 2013

Campania

                      Electorală s-a încheiat de mult . Acum politicienii , mai mici sau mai mari , îşi fac jocurile liniştiţi . Uneori organizează conferinţe de presă în care ne anunţă ce fapte mari de vitejie au mai făcut . 
                      Un tip cu mult sânge în instalaţie , pe numele său Sabin Gherman , a spus cu ceva vreme în urmă ,,m-am săturat de România !" . Parafrazându-l , deşi nu spun o noutate pentru mulţi dintre români , eu m-am săturat de politică ! Şi bineînţeles , de cei ce o fac ! Iată despre ce vorbesc :
                       Eu sunt un votant vechi şi constant al Partidului Naţional Liberal . Sunt printre ultimii (puţinii) care mai cred în doctrine , în oameni şi în promisiuni . Mă aştept ca oamenii să se ţină de cuvânt .  Atunci când Antonescu s-a bătut cu şoferul de corabie pentru şefia statului , evident că am fost supărat că a ieşit pe locul trei . Dar în momentul în care m-a îndemnat să merg în turul doi să îl votez pe Geoană , m-am enervat de-a dreptul . Nu am mers şi rezultatul îl ştiţi şi voi .
Urmează proiectul politic numit USL . Între PNL şi PSD este o diferenţă ca între cer şi pământ . Ei ne spun că s-au unit pentru interesul naţional , însă eu cred altceva : s-au unit pentru ciolan !
                      Faptele eroice continuă : în dorinţa de victorie cu orice preţ ,  liberalii din Bucureşti se umplu de ruşine : îl primesc în partid , cu surle şi trâmbiţe , pe inegalabilul Geoge Becali ! Care bineînţeles , este liberal în tot ceea ce face !  Minunea ţine până după alegeri , dar mi se pare nedrept ca primul oier al ţării să intre în parlament cu voturile liberalilor .
După ce bat câmpii despre traseismul politic , nu se pot abţine când este vorba despre adversari celebri : Frunzăverde şi acum , recent , Stânişoară .  Dacă Antonescu trece uşor peste afronturile aduse de cel din urmă , este treaba lui . Dar să faci  şi conferinţă de presă unde să-l lauzi că este cu adevărat un om de dreapta , cred că e prea mult .
                       Există o explicaţie , aşa cum zicea un personaj celebru : PNL şi-a propus să distrugă PDL .... absorbindu-l ! Oare am nimerit-o ? Habar n-am ! Este cert însă că încep să am îndoieli dacă mai merg sau nu la vot în viitor . Eu nu doresc să fiu parte a celor care votează una şi primesc alta : am votat PNL şi ajung la putere Becali , Oprea , Stânişoară ...
                       Şi încă ceva : se numesc demnitari ai statutului . Adică sunt demni , nu ? Dacă ne uităm în dicţionar în dreptul cuvântului demnitate , întâlnim ceea ce sunt ei ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu